Informace pro vystavovatele

Milí vystavovatelé!

27. Podzimní knižní veletrh se bude konat v pátek a v sobotu 20. a 21. října 2017 v Havlíčkově Brodě a jeho motto zní Literatura, nebo život?

Ke konci roku 2016 bylo na veletrh přihlášeno více než 50 nakladatelů a další stále přibývají. Pokud si chcete vybrat ideální místo, neotálejte. Ti, kdo prodávají vlastní výrobky (tedy i nakladatelé, kteří prodávají své knihy), nebudou dle dostupných informací v roce 2017 podléhat povinnosti EET.

 

Základní informace:

Místo konání 27. Podzimního knižního veletrhu:  Kulturní dům Ostrov, Na Ostrově 28, 580 01 Havlíčkův Brod.

Registrace vystavovatelů a instalace stánků:

  • čtvrtek 19. října od 13 do 19 hodin
  • pátek 20. října od 7 do 10 hodin

Otvírací doba:

  • pátek 20. října od 10 do 19 hodin
  • sobota 21. října od 9 do 17 hodin

Velké tržní místo stojí 7 700 Kč. Cena zahrnuje stůl o rozměrech cca 2,4 x 0,8 m, 2 židle, 4 vystavovatelské průkazy, zařazení do katalogu a přístup na virtuální veletrh. Příplatek za umístění v hlavním sále a na jevišti je 2000 Kč/1 místo. Chcete-li získat místo v hlavním sále, přihlaste se co nejdříve, nejpozději do konce roku 2016.

hlavní sál

Malé tržní místo stojí 4 100 Kč. Cena zahrnuje stůl o rozměrech cca 1,2 x 0,8 m, 2 židle, 2 vystavovatelské průkazy, zařazení do katalogu a přístup na virtuální veletrh. Malá tržní místa jsou umístěna zásadně v prvním patře Kulturního domu Ostrov.

chodba 1. patro

 

Při odeslání přihlášky do 31. května a uhrazení faktury do 15. června 2017 získávají vystavovatelé nárok na 1 stranu inzerce ve veletržním katalogu zdarma. Podmínkou je dodání černobíléhoinzerátu ve formátu A5 jako pdf na adresu veletrh@hejkal.cz nejpozději do 31. srpna 2017. Zaslání inzerátu nebude urgováno – záleží na každém vystavovateli, zda chce nabídky využít. Normální cena 1 strany inzerce v katalogu je 9 900 Kč.

Registrační poplatek spoluvystavovatele – pokud chce být uveden ve veletržním katalogu a na virtuálním veletrhu – činí 600 Kč.

Upoutávku – kupon ve vstupenkové knížečce lze objednat za 2 400 Kč. Dvoudenních vstupenek, které mají podobu knížečky, je vydáno nejméně 6 000 ks a na jednu vstupenku navštíví veletrh 2 – 3 osoby, takže každou upoutávku uvidí cca 16 000 lidí a může ji použít až 6 000 návštěvníků veletrhu. Text upoutávky prosím zašlete do 31. května 2017 na adresu veletrh@hejkal.cz. Vystavovatelé, kteří se přihlásili do konce roku 2016, si upoutávkový kupon mohou objednat za 600 Kč.

Doprovodný program je významným pomocníkem při propagaci knih. Nejvhodnějším místem pro autogramiády jsou výstavní stánky. Pro další pořady si můžete vybrat následující prostory: salonek 1 nebo 2 (uzavřené prostory v prvním patře, každý pro 30 – 40 lidí, ozvučené, pronájem na 40 minut stojí 500 Kč, v ceně je 20 dvoudenních vstupenek na veletrh, salonek 1 je vhodný především pro čtení, salonek 2 i pro promítání), nebo prostor PEN (otevřený prostor v prvním patře, pro 30 – 40 lidí, ozvučený, pronájem na 25 minut stojí 300 Kč, v ceně je 10 dvoudenních vstupenek na veletrh, vhodné pro kratší prezentace a křty knih), případně literární kavárnu Petrkov (rušné prostředí na balkoně v prvním patře, vhodné pro komornější pořady, zdarma). V tiskovém středisku (Mgr. Milan Pilař, milan.pilarhb@centrum.cz) lze objednat zapůjčení dataprojektoru, moderování, internetový přenos a další služby. Neváhejte, prostory se rychle plní. Připravované programy můžete vkládat přímo do virtuálního veletrhu. Autogramiády u stánků budou potvrzeny automaticky, ostatní pořady co nejdříve.

 

Parkovací kartu lze objednat za 300 Kč, přípojku elektrického proudu za 700 Kč (na oba dva dny). Dvoudenní slosovatelná vstupenková knížečka stojí 60 Kč, vystavovatelé si ji mohou objednat (v libovolném množství) po 10 Kč. Jednorázová vstupenka vstupenka stojí 30 Kč.

Ubytování si při 27. Podzimním knižním veletrhu každý vystavovatel zajišťuje sám. Doporučujeme vybrat a zamluvit si ubytování co nejdříve. Tipy a kontakty najdete na stránce Ubytování.

Uzávěrka přihlášek na 27. Podzimní knižní veletrh  je 31. srpna 2017. Přihlášky posílejte poštou na adresu: PhDr. Markéta Hejkalová, Dolní 153, 580 01 Havlíčkův Brod, nebo e-mailem na adresu veletrh@hejkal.cz nebo použijte online přihlášku. Následně Vám bude zaslána faktura. Přihláška je potvrzena zaplacením faktury. Do poloviny září 2017 Vám pak zašleme číslo stánku a další informace.